Yezzur

Precis kommit ut från duschen, så jäkla skönt. Fy vad kallt det är ute, men jag hade slängt på mig min feta jacka så jag klarade mig. Drog en snabb runda på stan, kändes att det behövdes, ny mascara, 3 t shirts, kjol och en tröja från monkl. Vet inte om jag orkar ta kort på allt och visa, för just nu känner jag att jag bara behöver skön massage hehe, sorry. Sitter vid syrrans dator, och här finns ingen musik nej, utan pajja högtalare! mina kära favorit högtalare, som jag alltid lyssnar musik ifrån, jag dör. Ska be pappsen köpa precis likadana, för jag menar, min fjutt bärbaras ljud räcker ju inte. Nu ska jag fixa varma nudlar och lägga mig framför tven, om ca en halvtimma börjar The break-up på kanal 3 med Jennifer Aniston. 
Tjing










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0