Atcho

Usch vad jag nyser, ganska skön feeling men ändå, nyser så tårarna rinner, känner mig lite snorig sådär, inte kul. Nyårsafton var då över, hade en jäkla kul med alla som var där, helt galet var det, förutom att det var så himla halt ute OCH kallt, och inte kul var med med höga klackar, (ink kort klänning). Körde på två outfits, inga särskilda bilder blev tagna men ska se vad jag hittar. Ca en vecka kvar till skolstart, wääää, "så himmla oskönt" hahahah nej vars. Ska fortsätta ligga här och nysa, och hålla på och snyta mig, hör man mig prata låter jag förkyld, riktigt nice. 
tjing




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sjukt fin:) skulle du inte lägga ut bild på paljett klänningen? Gott nytt år föresten!

2010-01-03 @ 21:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0