Snöstorm

Undebart. Sitter här med en kopp varm te i handen och lyssnar på coldplay medans snön vräker ner utanför mitt fönster, underbart. Skippade skoldagen idag eftersom jag kände mig en aning trött i morse, hade riktigt ont i halsen dock. Bara en liten retning, med det kan ju vara så det börjar. Kollade lite runt i nätet och fastnade för ett par klackskor och lite till. Känner att jag behöver lite shopping nu, självklart ska jag börja med att städa lite här i mitt rum sedan fixa i ordning mig, och vidare in till stan, eller här närmast mig. Mot kvällen drar jag till syrrans avslutning, hon ska nämligen sjunga "Some Say Love" med Joan, riktigt söta! Slänger nu in en bild på skorna jag vill ha
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0