Haha skoj!

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil 
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen mot dig?
A jag vet, jag köpte där för det är närmast min skola, går alltid dit och tränar:)
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Dom har godaste maten där!! haha skojjar inte 
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Mysigt:) ligger och lyssnar på skön musik:D<3
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Seg du är:/ haha
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hej bebis, hur mår du
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag är i egypten. Saknar dig hjärtat<3
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
Men kom hit istället:) jag har några här.
8. Vad vill du höra mest av allt?
haha asi me gusta:D
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen? 
Haha eller hur! Vi menade vid 8 tiden -.-
10. Din romantiska replik? 
Kommer bli sjukt nice!:D
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? 
HAHAHA så jävla skön! 3e glasen nu juli, skål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0