Can't believe my eyes!

Äntligen jullov, fyfan vad skönt. Skönt det ska bli och sova ut varje dag, eller nästan varje dag. Sitter och dricker varm te och lyssnar på bästa Tokia Hotel, visste ni att dom var tyskar? som mig då, fast jag är ju halv haha, visste inte jag. Strax efter jag borsta tänderna kommer bästa mamma fram till mig med ett paket, helt oförväntat, vart så nyfiken på vad det var, öpnnar och ser en SJUUUUKT mega snygg klänning från PARIS, jag tror jag dog, snacka om att jag blev helt mållös, fyfan så glaaaad jag blev/är hehe. Världens bästa mamma. Jag är helt kär, den har massa paljetter på axlarna i olika mönster och färger som går in till bröstet, och ryggen är halvt öppen, tänk er så snyggt. Bestämde mig för och ha den på nyår, toppen då var det klart. Nu ska jag bara hitta några heta killer heels som jag kan köpa hem. 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0